##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.label##
  • ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_navigation##
  • ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_content##
  • ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.sidebar##
  • Accueil
  • S'inscrire
  • Se connecter
  • Accueil
  • Numéro courant
  • Archives
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Contact
  1. Accueil
  2. Archives
  3. Vol. 9 (2019): Shimmering Words: Research and Pedagogy E-Journal

Publiée: 2020-08-03

Editorial

Gladis Leonor Arias Rodríguez

4

PDF (English)

Notions of “invisibility” in the ELT Teachers’ Classroom Observation Practices

Miguel Martinez

6-16

PDF (English)

Effects of the implementation of a projects based learning methodology including cross curricular components in secondary level students

Helmuth Torres Hernández

17-43

PDF (English)

An ESP workshop syllabus for seniors at “50 and up” Puebla, México

Norma Ofelia Huerta Sánchez

44-61

PDF (English)

Improving reading comprehension skills on a short fictional text using mind maps in a tenth grade foreign language

Diana Gómez-Pereira, William Villarreal Manotas

62-97

PDF (English)

Andean management / productive model: a theoretical approach to the productive logic invisible by western culture

Sandra Esmeralda del Pilar Ayala Trujillo, Otto Iván Ayala Trujillo

98-114

PDF (English)

International network influence on students’ linguistic and cultural competence

Sergio Andrés Rodríguez Ruedas, Judith Cecilia Albarracín Trujillo

115-138

PDF (English)

El ángel de la chicha

Mauricio Barrera Cárdenas

139-149

PDF (Español (España))

Developing intercultural communicative competence in foreign language educationat a private university

Cano García Cano García

150-162

PDF (English)

Una aproximación a la motivación en el aula. sistematización de experiencias en la clase de física

Edwin Javier Rueda Pineda

176-199

PDF (Español (España))
##plugins.gregg.issues.slider.title##
Tomo Adicional 1

15 | 1

Shimmering Words: Research and Pedagogy E-journal

15 | 1

Shimmering Words: Research and Pedagogy E-journal

14 | 1

Shimmering Words: Research and Pedagogy E-Journal

13 | 1

Shimmering Words: Research and Pedagogy E-Journal

12 | 1

Shimmering Words: Research and Pedagogy E-Journal

11 | 1

Shimmering Words: Research and Pedagogy E-Journal

10 | 1

Shimmering Words: Research and Pedagogy E-Journal

9 | 1

Shimmering Words: Research and Pedagogy E-Journal

8 | 1

Previous Next

Faire une soumission
Langue
  • Español (España)
  • English
  • Français (France)
Mots-clés
Informations
  • Pour les lecteurs
  • Pour les auteurs
  • Pour les bibliothécaires
Numéro courant
  • ##plugins.generic.webfeed.atom.altText##
  • ##plugins.generic.webfeed.rss2.altText##
  • ##plugins.generic.webfeed.rss1.altText##

Universidad Santo Tomás Seccional Tunja © 2025

 

Institución de Educación Superior, reconocida mediante Resolución 3645 del 06 de agosto de 1965 expedida por el Ministerio de Justicia. Institución sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional - SNIES 1732

 

Dirección de Investigación e Innovación - Ediciones USTA Tunja

Línea gratuita nacional: 01 8000 932 340, PBX: (57-8) 7 44 04 04 - ext. 5481/ Campus Avenida Universitaria - Edificio Fray Giordano Bruno O.P.: Av. Universitaria Cll. 48 No. 1-235 este. Tunja - Boyacá.

Todos los derechos reservados.

Políticas y condiciones de uso

Notificaciones judiciales: notificacionesjudiciales@ustatunja.edu.co

U. Santo Tomas Tunja Ediciones USTA Tunja